dinsdag 4 december 2018

Stijlvol Kerstfeest

Een nichtje van mij is helemaal into fashion en daarom speciaal voor haar deze stijlvolle kaart.
Ik heb er een mini poster van gemaakt en deze met dun draad opgehangen met een splitpen aan de "muur". Een gezellig bloemen behang en veel lint.
De zilveren glitter sterren maken het extra feestelijk.

Ik vind het altijd het leukst om kaarten heel persoonlijk te maken en dit idee kwam geheel per toeval. Vaak maak ik niet echt iets af, maar zit ik van alles te combineren en uit te proberen. Zo kom ik meestal wel tot de leukste items.

Ik ben toch altijd zo happy in mijn happy hobby hoekje 😇

WERKWIJZE MINI POSTER
Watercolor Paper 2 1/2 X 4 inch
Stempel de dame een beetje links van het midden met archival inkt en de kleine kerstboom m.b.v. een stempelliniaal of -platform onder haar hand.
Jurk ingekleurd met Berry Burst en het ruitjes patroon getekend met de aquapainter in old olive.
De kerstballen in de boom zijn stipjes berry burst.
Rol het papier naar weerszijden op en bevestig het linnen threat.
De tekstjes:
Christmas is een afgeplakte stempel uit het Angels on Earth set.  In style uit het Beautiful You set en verhoogd opgeplakt.

KAART BASIS
Powder pink 10 X 6 1/2 ril op 5
Berry burst 6 1/4 X 4 3/4
DSP 6 X 4 1/2

Plak het dsp op berry en maak een gaatje voor de splitpen, leg de linten in drie laagjes in het midden en lijm vast.
Haak het linnen threat aan de splitpen en gebruik foamtape onder en boven om het postertje mee vast te zetten.

Stans de sterren van glitter papier en voor de finishing touch wat bling steentjes.

Geniet van je creatie!

PRODUCTLIJST
Cardstock
Berry Burst, Powder Pink, watercolor paper, glimmer paper silver
Stempelsets
Beautiful You, Angels on Earth, Rooted in Nature
Stansen
Stitched labels framelits, Stars (retired)
Inkt
Berry Burst, Old Olive, Basic Black

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke persoonlijke kaart Christine. Mooie kleurtjes en een heel toepasselijke stempel. Heerlijk toch dat aanrommelen ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Sunday Bloghop Snowfall

  Sunday bloghop! Scrol vooral naar beneden om de lijst met andere deelnemers te zien, klik op een naam en bewonder alle prachtig...

Populaire berichten