zondag 25 november 2018

Craft Supplies

Jaren geleden toen ik pas begon met scrappen, had ik niet het geld om allemaal luxe opberg materialen te kopen. Ik gebruikte blikken en lege dozen die ik opleukte.
Er was ook een doos vol met kleurpotloden, penseeltjes, hobbymesjes en schaar.
SUper leuk dat de stempels met kwasten en de schaar zo goed in het doosje passen.

Aangezien het nog steeds grijs is buiten, ben ik binnen met vrolijke, felle kleuren aan de slag gegaan. Dan zit ik echt in mijn happy place, middenin een grote halve cirkel vol fel gekleurde inkpads, aquarelpapier en een spray flacon met water.
Ik hoor of zie verder niets meer....

Zelfs mijn kroelkat Lynley had blijkbaar al vaker om eten gevraagd, maar ik merkte hem pas op toen hij op tafel sprong.... en ik nog net op tijd kon voorkomen dat hij in een inkpad ging zitten....

WERKWIJZE
Cardstock
Melon Mambo 6 1/4 X 4 1/2
Black 6 X 4 1/4
Watercolor 6 X 4 1/4
ACHTERGROND
Een spritzer gevuld met een paar druppels Lemon Lime Twist refill en water. Goed schudden en zowel dichtbij als wat verder af sprayen.
Stempel daarna de swirly frame erover in zwart.
Stans het ruitjes patroon eruit (Oh So Electic bundel) en plak er een stukje Melon Mambo cardstock achter.
DOOSJE
Stempel het op wit cardstock en op sierpapier. Stempel m.b.v. een stempellineaal de penselen en de schaar in het doosje en kleur deze in.
Plak het sierpapier op het doosje zonder zwarte randen en knip het geheel uit.
Stempel "Stampin' Up" op watercolor paper, stans uit met een Stitched Labels framelit. Kleur de randjes met daubers.
COLLAGE
Stempel bloemen en takjes. Kleur de bloemen in met meerdere felle kleuren. Stans de takjes en knip de bloemen met de hand.
BIJNA KLAAR
Lijm een stuk zwart metallic lint in het midden, plak het doosje met foamtape erover en daarna de bloemen en takjes.
Stempel de grote bloem in Lemon Lime Twist op watercolor paper, daar overheen de tekst. De stempel heeft meerdere kleuren m.b.v. daubers.
Voeg wat enamel dots toe.
Lijm of plak de drie lagen cardstock op elkaar en geniet van het resultaat.

PRODUCTLIJST
Cardstock
Melon Mambo, Basic Black, watercolor
DSP
In-Color of in dit geval uit eigen voorraad.
Stempelsets
Crafting Forever, Oh So Eclectic, Swirly Frames
Inkt
Melon Mambo, Lemon Lime Twist, Tempting Turquoise, Gorgeous Grape, Soft Suède, Smoky Slate, Basic Black
Snijmallen
Eclectic Layers Thinlits
Embellishments
Glitter Enamel Dots

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sunday Bloghop Snowfall

  Sunday bloghop! Scrol vooral naar beneden om de lijst met andere deelnemers te zien, klik op een naam en bewonder alle prachtig...

Populaire berichten